izpis_h1_title_alt

Naključno sidranje iz okolja in nakupne namere porabnikov : diplomsko delo
ID Kverh, Dea (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kverh14694.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, okolje, teorija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Kverh]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 34, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-96175 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23605990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:810
Število prenosov:272
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Accidential anchoring effect and consumer buying intentions
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, environment, theory, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj