izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov : magistrsko delo
ID Žbontar Škraba, Janja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zbontar1096-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, družbena odgovornost, blagovne znamke, lojalnost, meritve, zadovoljstvo, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Žbontar Škraba]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 63, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-28413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21691110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1104
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, social responsibility, trademarks, loyalty, measurements, satisfaction, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj