izpis_h1_title_alt

Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM) : diplomsko delo
Kmetec, Sanja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Jaklič, Jurij (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kmetec337.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, psihologija, potrošnik, informacijska tehnologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[S. Kmetec]
Št. strani:44 str., 8, [7] str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12866278 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:849
Število prenosov:301
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, interpersonal relations, psychology, consumer, information technology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj