izpis_h1_title_alt

Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM) : diplomsko delo
ID Kmetec, Sanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jaklič, Jurij (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kmetec337.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, psihologija, potrošnik, informacijska tehnologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Kmetec]
Leto izida:2002
Št. strani:44 str., 8, [7] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3237 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12866278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1432
Število prenosov:386
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, interpersonal relations, psychology, consumer, information technology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj