izpis_h1_title_alt

Dejavniki uspešnosti spletnega oglaševanja malih podjetij : magistrsko delo
ID Marolt Lavrič, Irena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/marolt_lavric4733.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, majhna podjetja, poslovno komuniciranje, uspeh, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Marolt Lavrič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 99, XI str.
PID:20.500.12556/RUL-91793 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23411942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:738
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effectiveness factors pertaining to on-line advertising by small companies
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, small enterprises, business communication, success, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj