izpis_h1_title_alt

Skupinski nakupi kot oblika pospeševanja prodaje : magistrsko delo
ID Berginc, Tine (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/berginc2489-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Berginc]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 54, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-94771 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23871974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:941
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Group buying as a form of sales promotion
Ključne besede:marketing, sales, sales promotion, purchasing, decision making, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj