izpis_h1_title_alt

Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkih : diplomsko delo
ID Bandelj, Martina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bandelj973.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tobačna industrija, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povpraševanje, zakonodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bandelj]
Leto izida:2003
Št. strani:44 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4089 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14066150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1310
Število prenosov:301
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tobacco industry, marketing, business communication, advertising, direct selling, sales promotion, public relations, demand, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj