izpis_h1_title_alt

Effects of brand identity for employees in Bosnia and Herzegovina : master's thesis
ID Okanović, Hasan (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/okanovic4670-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, marketing, enterprises, brands, corporate identity, image, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Okanović]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 65, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-143005 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:119458563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:306
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinki identitete blagovne znamke pri zaposlenih v Bosni in Herzegovini
Ključne besede:BIH, trženje, podjetje, blagovne znamke, identiteta podjetja, image, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj