izpis_h1_title_alt

Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletu : primer avtomobilskih salonov v Sloveniji
ID Mihelec, Nada (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mihelec221.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, prodaja, avtomobili, varstvo podatkov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Mihelec]
Leto izida:2003
Št. strani:84 str., [13] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3968 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13934054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1340
Število prenosov:265
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, electronic marketing, Internet, case study, Slovenia, sales, cars, data protection

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj