izpis_h1_title_alt

Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trg : diplomsko delo
ID Ulaga, Alja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ulaga1311.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, lojalnost, kultura podjetja, embalaža, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Ulaga]
Leto izida:2004
Št. strani:38 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14744550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1238
Število prenosov:268
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, image, loyalty, corporate culture, packaging, new products, marketing strategy, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj