izpis_h1_title_alt

Virusno trženjsko komuniciranje : čustva kot ključen dejavnik uspeha virusne komunikacijske kampanje
ID Grom, Jerko (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/grom683.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, psihologija, strategija trženja, socialne mreže, informacijska tehnologija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Grom]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 25, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-14812 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19818470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:968
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, psychology, marketing strategy, social network, information technology, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj