izpis_h1_title_alt

Sprejemanje oglaševanja preko pametnih telefonov pri porabnikih : magistrsko delo
ID Mislej, Lars (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mislej1288-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, mobilna telefonija, vedenje potrošnikov, poslovno komuniciranje, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mislej]
Leto izida:2014
Št. strani:47, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-70436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22048486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1082
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Consumer acceptance of smartphone advertising
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, mobile telephony, consumer behaviour, business communication, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj