izpis_h1_title_alt

Izhodišča strategije trženja za blagovnico Dom : magistrsko delo
Zdešar, Petra (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zdesar24-B-07.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, management, strateški management, prodaja na drobno, planiranje, case study, Slovenija, Blagovnica Dom
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[P. Zdešar]
Št. strani:90 str., 27 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17165030 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:677
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, management, strategic management, retail trade, planning, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj