izpis_h1_title_alt

Izhodišča strategije trženja za blagovnico Dom : magistrsko delo
ID Zdešar, Petra (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zdesar24-B-07.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, management, strateški management, prodaja na drobno, planiranje, case study, Slovenija, Blagovnica Dom
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Zdešar]
Leto izida:2007
Št. strani:90 str., 27 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11550 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17165030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1039
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, management, strategic management, retail trade, planning, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj