izpis_h1_title_alt

The formation of consumers' warmth and competence impressions of corporate brands : the role of corporate associations
ID Gidaković, Petar (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (466,11 KB)
MD5: E877B88AAEFD9B392ABEB5052CB73B8E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/emre.12509 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Despite a growing body of evidence showing how consumers' impressions of corporate brands' warmth and competence lead to managerially relevant outcomes, the cognitive processes by which consumers form such impressions remain poorly understood. This study draws on theories from the cognitive and social psychology fields to develop a conceptual model that explains the formation of differentiated (i.e., nonstereotypical) warmth and competence impressions based on specific dimensions of corporate associations. These impressions transform consumers' information about a company into trust. The conceptual model was tested in a randomized between-subjects experiment that manipulated the different dimensions of corporate associations and established the causal and mediating relationships (Study 1). To increase the external validity of Study 2, the participants rated real companies using a survey. The implications of the findings for consumer impression formation theory are discussed, and managerial recommendations for both influencing warmth and competence impressions and fostering consumer trust are provided.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:corporations, brands, consumer behaviour, consumer trust, corporate associations, corporate branding, impression management, warmth and competence
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 639-653
Številčenje:Vol. 19, iss. 4
PID:20.500.12556/RUL-135656 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:1740-4754
DOI:10.1111/emre.12509 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:99454979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.03.2022
Število ogledov:727
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:European management review
Založnik:Wiley, European Academy of Management
ISSN:1740-4754
COBISS.SI-ID:512928537 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:korporacije, blagovne znamke, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0084
Naslov:Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj