izpis_h1_title_alt

Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za kulturno prireditev Bruc Milenium : diplomsko delo
ID Božič, Lidija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bozic108.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, sredstva javnega obveščanja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, case study, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[L. Božič]
Št. strani:45 str., 22 str. pril.
Kraj:Ljubljana
PID:20.500.12556/RUL-2957 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12349670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1183
Število prenosov:344
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, marketing strategy, means of public information, sales promotion, public relations, case study, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj