izpis_h1_title_alt

Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za kulturno prireditev Bruc Milenium : diplomsko delo
Božič, Lidija (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bozic108.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, sredstva javnega obveščanja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, case study, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[L. Božič]
Št. strani:45 str., 22 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12349670 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:583
Število prenosov:229
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, marketing strategy, means of public information, sales promotion, public relations, case study, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj