izpis_h1_title_alt

Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o. : magistrsko delo
ID Gabrovšek, Petra (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gabrovsek327.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, komuniciranje, trženje, programi, vodenje, komunikacija, case study, UNICHEM
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gabrovšek]
Leto izida:2004
Št. strani:73 str.
PID:20.500.12556/RUL-4501 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14653158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1459
Število prenosov:284
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprises, trademarks, communications, marketing, programmes, leadership, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj