izpis_h1_title_alt

Merjenje uspešnosti oglaševanja z Brand Monitorjem : diplomsko delo
ID Žlajpah, Nina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zlajpah371.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomska propaganda, oglas, uspeh, blagovne znamke, raziskave, meritve, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Žlajpah]
Leto izida:2002
Št. strani:41 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3290 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13024486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1599
Število prenosov:320
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, success, trademarks, research, measurements, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj