izpis_h1_title_alt

Merjenje uspešnosti oglaševanja z Brand Monitorjem : diplomsko delo
Žlajpah, Nina (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zlajpah371.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomska propaganda, oglas, uspeh, blagovne znamke, raziskave, meritve, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[N. Žlajpah]
Št. strani:41 str., 5 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13024486 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:772
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, success, trademarks, research, measurements, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj