izpis_h1_title_alt

Trženjski odnosi med medijskim nosilcem in naročnikom na primeru 24ur.com : diplomsko delo
ID Močnik, Helena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mocnik810.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, oglas, intervjuji, case study, specializirane agencije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Močnik]
Leto izida:2003
Št. strani:40 str., 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-3887 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13747686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1024
Število prenosov:313
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, advertisement, interviews, case study, specialized agencies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj