izpis_h1_title_alt

Elements of marketing strategy for Conrad Electronic Company and its perspectives in the Macedonian market : master's thesis
ID Boškovska, Tanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/boshkovska1190-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Makedonija, trženje, strategija trženja, proizvodi, elektronika, potrošnik, segmentacija, pozicioniranje proizvoda
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Boshkovska]
Leto izida:2013
Št. strani:IV, 112, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-28626 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21978086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1427
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Macedonia, marketing, marketing strategy, products, electronics, consumer, segmentation, positioning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj