izpis_h1_title_alt

Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium : magistrsko delo
Pavlin, Lidia (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavlin284.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, trgovinsko podjetje, Emporium, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2003
Založnik:[L. Pavlin]
Št. strani:96 str., 18 str. pril., [6] f. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14249702 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:753
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, commercial enterprise, corporate identity, image, trademarks, marketing, business communication, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj