izpis_h1_title_alt

Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium : magistrsko delo
ID Pavlin, Lidia (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavlin284.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, trgovinsko podjetje, Emporium, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Pavlin]
Leto izida:2003
Št. strani:96 str., 18 str. pril., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4238 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14249702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1305
Število prenosov:293
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, commercial enterprise, corporate identity, image, trademarks, marketing, business communication, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj