izpis_h1_title_alt

Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side : doctoral dissertation
Hosta, Maja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/Maja_Hosta.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, sustainable development, social responsibility, consumer behaviour, consumer psychology, behavioural sciences, planning, theory
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga (mb31)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:[M. Hosta]
Št. strani:IV, 118, 30 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25398502 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:384
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okoljsko in družbeno odgovorne trženjske strategije z vidika managerjev in porabnikov
Ključne besede:trženje, strategija trženja, trajnostni razvoj, družbena odgovornost, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, vedenjske znanosti, planiranje, teorija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj