izpis_h1_title_alt

Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side : doctoral dissertation
ID Hosta, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/Maja_Hosta.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, sustainable development, social responsibility, consumer behaviour, consumer psychology, behavioural sciences, planning, theory
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hosta]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 118, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-113582 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25398502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1009
Število prenosov:162
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okoljsko in družbeno odgovorne trženjske strategije z vidika managerjev in porabnikov
Ključne besede:trženje, strategija trženja, trajnostni razvoj, družbena odgovornost, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, vedenjske znanosti, planiranje, teorija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj