izpis_h1_title_alt

The impact of celebrity endorsement on consumer brand quality perception of sporting goods : master's thesis
ID Vidoni, Janža (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidoni4013-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, sports, products, brands, image, quality, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vidoni]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 56, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-122673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:39572739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:890
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv podpore zvezdnikov na zaznavanje športne opreme s strani potrošniške blagovne znamke
Ključne besede:trženje, šport, proizvodi, blagovne znamke, image, kvaliteta, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj