izpis_h1_title_alt

Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda : diplomsko delo
ID Kondža, Blaž (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kondza1374.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, proizvodi, življenjski ciklus, trg, segmentacija, blagovne znamke, Mercedes Benz
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kondža]
Leto izida:2004
Št. strani:39 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4626 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14802150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1303
Število prenosov:273
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, marketing, marketing strategy, business communication, products, life cycle, market, segmentation, trademarks, Mercedes Benz

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj