izpis_h1_title_alt

Ovrednotenje primerjalnega oglaševanja na strani porabnikov : diplomsko delo
ID Norčič, Lea (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/norcic678.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, etika, komparacije, psihologija, vedenje potrošnikov, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Norčič]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 35, [11] str.
PID:20.500.12556/RUL-14804 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19812582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1080
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, ethics, comparisons, psychology, consumer behaviour, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj