izpis_h1_title_alt

The role of online and offline channels in delivering omnichannel customer experience : master thesis
ID Ignac, Bruna (Avtor), ID Škare, Vatroslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žabkar, Vesna (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ignac4410-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, informatics, information technology, choice, satisfaction, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Ignac]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 71, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-133548 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:85726211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2021
Število ogledov:406
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga spletnih in nespletnih poti za večkanalno uporabniško izkušnjo
Ključne besede:trženje, informatika, informacijska tehnologija, izbira, zadovoljstvo, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj