izpis_h1_title_alt

An ingredient branding strategy and the further development of a brand : the case of Intel Corporation
ID Cilenšek, Staša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cilensek731-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, strategija, sodelovanje, razvoj, konkurenca, case study, Intel, marketing, trademarks, strategy, cooperation, development, competition, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Cilenšek]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 68, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-41144 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20734694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1498
Število prenosov:219
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Strategija znamčenja komponent in nadaljnji razvoj blagovne znamke: primer podjetja Intel Corporation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj