izpis_h1_title_alt

The use of crowdsourcing in marketing : master's thesis
Bizjak, Neja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Bizjak1456-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, metode, ustvarjalnost, socialne mreže, kvantitativna analiza, motiviranje, okolje, marketing, methods, creativeness, social network, quantitative analysis, motivation, environment
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2014
Založnik:[N. Bizjak]
Št. strani:III, 78, 36 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:22396390 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:628
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Uporaba zunanjega izvajanja s pomočjo množic v trženju

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj