izpis_h1_title_alt

The use of crowdsourcing in marketing : master's thesis
ID Bizjak, Neja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Bizjak1456-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, metode, ustvarjalnost, socialne mreže, kvantitativna analiza, motiviranje, okolje, marketing, methods, creativeness, social network, quantitative analysis, motivation, environment
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Bizjak]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 78, 36 str.
PID:20.500.12556/RUL-70526 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:22396390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1607
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Uporaba zunanjega izvajanja s pomočjo množic v trženju

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj