izpis_h1_title_alt

Zaznana podoba blagovne znamke Ekonomske fakultete : magistrsko delo
ID Kenda, Tjaša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kenda2651-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, visoko šolstvo, izobrazba, fakultete, Ekonomska fakulteta, blagovne znamke, image, vrednotenje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kenda]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 61, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-99655 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24123622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1039
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The perceived image of the faculty of economics brand
Ključne besede:Slovenia, university education, education, faculties, Faculty of Economics, brands, image, valuation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj