izpis_h1_title_alt

Stališča do spletnega oglaševanja in vpliv na vedenje mladih : doktorska disertacija
ID Fornazarič, Milena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/fornazaric.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, mladina, otroci, oglas, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Fornazarič]
Leto izida:2011
Št. strani:VI, 211 str.
PID:20.500.12556/RUL-15159 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20088806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1111
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, youth, children, advertisement, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj