izpis_h1_title_alt

Evaluating company positioning and customers' perception of Škoda Auto in Slovenian market : master thesis
ID Lukner, Ana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lukner29-B-07.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, blagovne znamke, trženje, pozicioniranje proizvoda, psihologija potrošnika, case study, Slovenija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Lukner]
Leto izida:2007
Št. strani:71 str., 50 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11735 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17220326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:904
Število prenosov:376
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, trademarks, marketing, positioning, consumer psychology, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj