izpis_h1_title_alt

Trženjskokomunikacijski cilji pri novih izdelkih ali storitvah in njihova realizacija : magistrsko delo
ID Ocvirk, Primož (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ocvirk42-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, novi proizvodi, storitve, cilj, efektivnost, uspeh, blagovne znamke, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Ocvirk]
Leto izida:2007
Št. strani:88 str.
PID:20.500.12556/RUL-11971 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17331174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:993
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, new products, services, goal, efficiency, success, trademarks, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj