izpis_h1_title_alt

Dyadic perspective on marketing accountability and customer perceived value in business relationships : doctoral dissertation
ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/arslanagic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, responsibility, value, consumer, enterprises, customer relationship, economic relations, research, models, analysis
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Arslanagić-Kalajdžić]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 127, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-70667 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22459110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1803
Število prenosov:366
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Diadni vidik trženjske odgovornosti in zaznane vrednostri v poslovnih odnosih
Ključne besede:trženje, odgovornost, vrednost, potrošnik, podjetje, odnosi s strankami, ekonomski odnosi, raziskave, modeli, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj