izpis_h1_title_alt

Izzivi medijskega načrtovanja za ciljno skupino mladih : diplomsko delo
Libanov, Barbara (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/libanov2502.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, sredstva javnega obveščanja, oglas, planiranje, tržna analiza, strategija, mladina, vrednote, televizija, radio, tisk, Internet, mobilna telefonija, sponzorstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[B. Libanov]
Št. strani:45 str., 20 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16814310 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:496
Število prenosov:231
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, means of public information, advertisement, planning, market analysis, strategy, youth, values, television, radio, press, Internet, mobile telephony, sponsorship

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj