izpis_h1_title_alt

Izzivi medijskega načrtovanja za ciljno skupino mladih : diplomsko delo
ID Libanov, Barbara (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/libanov2502.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, sredstva javnega obveščanja, oglas, planiranje, tržna analiza, strategija, mladina, vrednote, televizija, radio, tisk, Internet, mobilna telefonija, sponzorstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Libanov]
Leto izida:2006
Št. strani:45 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10902 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16814310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1380
Število prenosov:353
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, means of public information, advertisement, planning, market analysis, strategy, youth, values, television, radio, press, Internet, mobile telephony, sponsorship

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj