izpis_h1_title_alt

Sprožilci nakupnih odločitev pri neposrednem trženju : diplomsko delo
ID Korelc, Mitja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/korelc682.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Korelc]
Leto izida:2010
Št. strani:III, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-14811 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19818214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:981
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, sales, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj