izpis_h1_title_alt

Odziv porabnikov na slikovno ali besedilno elektronsko pošto glede na fazo v nakupnem procesu : magistrsko delo
ID Kunčič, Frančišek (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kuncic1489-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, elektronska pošta, oglas, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[F. Kunčič]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 56, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-70700 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22441190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:880
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:A customer's response on picture versus text e-mail advertising in different stages of buying process
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, electronic mail, advertisement, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj