izpis_h1_title_alt

Vpliv trženjskega komuniciranja na povpraševanje po (žganih) alkoholnih pijačah : magistrsko delo
ID Kljajič, Marjeta (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kljajic2660.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:alkoholne pijače, produkcija, povpraševanje, trženje, poslovno komuniciranje, restrikcije, pravni vidik, ekonomska propaganda
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kljajič]
Leto izida:2005
Št. strani:87 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8110 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15844326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:960
Število prenosov:298
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:alcoholic drinks, production, demand, marketing, business communication, restrictions, legal aspect, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj