izpis_h1_title_alt

Odnos do merjenja uspešnosti oglaševanja med večjimi slovenskimi oglaševalci : diplomsko delo
ID Turel, Lucija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/turel1192.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, meritve, metode, uspeh, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Turel]
Leto izida:2004
Št. strani:44 str., 8 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4377 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:14461926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:912
Število prenosov:360
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, business communication, advertising, advertisement, measurements, methods, success, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj