izpis_h1_title_alt

Soustvarjanje vrednosti blagovne znamke na družbenem omrežju Istagram : magistrsko delo
ID Rudl, Nina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rudl2630-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, družbeni mediji, socialne mreže, Instagram, proizvodi, blagovne znamke, vrednost, potrošnik, kontrola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Rudl]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 63, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-99713 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24129766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1269
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand value co-creation on Instagram
Ključne besede:information technology, social media, social network, Instagram, products, brands, value, consumer, control

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj