Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mila Zečević: Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information

Magistrska dela (68)

  1. Mateja Kos Koklič: Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
  2. Nina Ivančič: Povezanost nakupnega vedenja organizacij s trženjskimi odnosi na medorganizacijskem trgu
  3. Eva Količ: Proces nakupnega odločanja pri izbiri ležišč
  4. Saba Resnik: Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
  5. Marko Novak: Izbira ustreznega atribucijskega modela pri večkanalnem spletnem oglaševanju
  6. Anže Zalokar: Etično odločanje slovenskih porabnikov pri nakupu oblačil
  7. Nataša Klemenčič: Analiza trga naravnih prehranskih dopolnil v Sloveniji s poudarkom na liniji izdelkov "all in a day" podjetja Sensilab
  8. Juša Neža Mihelčič: Preoblikovanje in odziv porabnikov na novo celostno grafično podobo blagovne znamke Argeta
  9. Ana Lapanja: Slabosti digitalnega trženja z vidika oglaševalskih agencij in oglaševalcev
  10. Špela Prešeren: Vloga nostalgije pri odločanju porabnikov v Sloveniji
  11. Eva Jurenec: Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
  12. Nataša Golf: Mobilni telefon kot inovativno oglaševalsko orodje
  13. Tadeja Maržić: Vpliv označevanja prehranskih vrednosti živil na nakupno odločitev
  14. Nuša Perkič: Umeščanje izdelkov v družbene medije
  15. Nina Ribnikar: Stališča internetnih uporabnikov do posameznih oblik spletnih oglasov
  16. Tina Bačić: Vloga pozitivne psihologije in dobrobiti porabnika v trženju
  17. Alja Dolenc: Sprejemanje mobilnega plačevanja med porabniki
  18. Sara Polovič: Analiza zaznavanja vrednosti izdelkov iz sistema mrežnega trženja
  19. Špela Vegelj: Analiza dejavnikov zadovoljstva s storitvami letalskih prevoznikov
  20. Jan Jerina: Vloga glasbe v nakupnem procesu pri mladih
  21. Eva Vidmar: Analiza odločanja porabnikov za nakup vina v Sloveniji
  22. Teja Pavlič: Trženje bančnih storitev generaciji Y
  23. Petra Kuhar: Medijsko nasilje in njegov vpliv na otroke
  24. Mirijam Černe Prelovšek: Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu zdravil za zdravljenje bolhavosti in klopavosti
  25. Maja Dolinar: Dejavniki vpliva na pripravljenost nakupa hrane iz sosednjih držav
  26. Nina Berginc: Analiza odločanja porabnikov za nakup izdelkov za otroško ustno nego
  27. Ema Kordić: Vpliv transmedijskega pripovedovanja zgodb na zaznano vrednost blagovne znamke
  28. Tjaša Gregl: Odnos slovenskih porabnikov do samosledenja
  29. Maša Potočnik: Vloga digitalnega pripovedovanja zgodb za povezovanje s porabniki
  30. Tjaša Šušmelj Živec: Analiza porabnikovega zaznavanja različnih oblik neposrednega trženja
  31. Katja Priselac: Analiza televizijskega oglaševanja prehrambnih izdelkov za otroke
  32. Marko Tomažin: Odnos mladih do mikrostanovanj kot delne rešitve stanovanjskega problema mladih v Sloveniji
  33. Iris Pšunder: Analiza trženja generaciji Y z vidika mladih porabnikov in podjetij
  34. Dušan Retelj: Analiza dejavnikov odločanja za nakup električnega avtomobila v Sloveniji
  35. Urška Zgonc: Oblikovanje porabnikove izkušnje ob obisku turistične znamenitosti
  36. Maruša Mahkovic: Vloga vsebinskega trženja za povezovanje s porabniki
  37. Diana Dovgan: Stališča generacije baby boom do spletnega nakupovanja
  38. Klara Rupret: Nakupne navade generacij X in Y: med premišljeno in kompulzivno potrošnjo
  39. Anja Globočnik: Stališča slovenskih porabnikov do souporabe vozil
  40. Eva Fir: Odnos slovenskih porabnikov do sodelovalne potrošnje
  41. Laura Pavlovič: Vpliv črednega vedenja na porabnikov nakupni proces
  42. Maja Kezmić: Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
  43. Urška Velikonja: Odločanje mladih pri nakupu ali najemu prve nepremičnine v Sloveniji
  44. Janja Cijan: Zaznavanje podobe trgovskih podjetij med mladimi
  45. Nina Borković: Analiza procesa spletnega nakupa otroških izdelkov
  46. Lara Laznik: Sprejemanje brezstičnega plačevanja s plačilnimi karticami in NFC nalepkami med porabniki v Sloveniji
  47. Sanja Grkovska: Pripravljenost porabnikov za sprejemanje mobilnega trženja
  48. Tjaša Derstvenšek: Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika
  49. Tanja Lazić: Analiza dejavnikov izkušnje strank na prodajnem mestu
  50. Lara Mervar: Analiza zaznavanja trajnostnih poslovnih praks v očeh slovenskih porabnikov na primeru blagovne znamke Lušt
  51. Kaja Naglič: Motivi milenijcev za nakup blagovnih znamk višjega cenovnega razreda
  52. Kristina Puc: Vplivneži na Instagramu in njihov vpliv na nakupno odločanje porabnikov
  53. Sanja Todić: Porabnikova etičnost in zaznavanje etičnosti virusnega trženja
  54. Tanja Krajnik: Analiza odločanja porabnikov za nakup prehranskih dopolnil
  55. Gal Hostnik: Informiranost porabnikov o etično proizvedenih oblačilih
  56. Karin Kermavnar: Notranje trženje kot dejavnik zadovoljstva zaposlenih
  57. Urša Bardutzky: Analiza izkušnje stranke na primeru pametne ure
  58. Katja Kobilšek: Generation Y's engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija
  59. Rahela Merhar: Analiza uporabniške izkušnje spletne trgovine z namenom optimizacije stopnje konverzije
  60. Mihaela Gjorcheva: The influence of social network content on the purchase decisions of social media users
  61. Martina Eftimova: The impact of digital nudges on consumer online purchasing
  62. Ana Pavlova: An analysis and implementation of content marketing strategy : the case of "Sport Garage"
  63. Anastasia Stoliarova: Minimalism as a new mode of consumption among millenials
  64. Metka Sajovic: An analysis of social media marketing for luxury hotel chains : the case of InterContinental Ljubljana
  65. Monika Keleshovska: Consumers' response to Search Engine Marketing
  66. Tjaša Kokalj: Vloga zasebnosti v odnosu uporabnikov do spletne personalizacije
  67. Anja Starešinič: Zaznavanje vrednosti in zaupanja na trgu vsak z vsakim
  68. Veno Čahuk: A comparison of attitudes towards plant based meat substitutes between generation X and generation Z in Slovenia

Diplomska dela (105)

  1. Tomaž Novak: Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev
  2. Morena Ožbolt: Spremembe vedenja porabnikov v času recesije
  3. Alenka Gajšek: Porabnikov nakupni proces slikarskih del
  4. Luka Berger: Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutve
  5. Jasmina Bučar: Motivacijski dejavniki za nakup turistične storitve - primer luksuznih potovanj
  6. David Bobek: Vpliv recesije na proces odločanja porabnikov za nakup avtomobila
  7. Nuša Černuta: Kreativnost v oglaševanju - primer oglasnih sporočil za pralne praške
  8. Vesna Kotnik: Zadovoljstvo in zvestoba slovenskih porabnikov do turističnih agencij
  9. Jožica Mošnik: Nakupno vedenje slovenskih porabnikov na trgu ekoloških živil
  10. Ana Paun: Vpliv čustev na nakup nepremičnine
  11. Urban Grosek: Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  12. Katarina Bregar: Analiza značilnosti kupcev ekoloških prehrambenih izdelkov
  13. Metka Čar: Vloga trženjskega komuniciranja pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
  14. Ana Kos: Zadovoljstvo porabnikov kot storitveni dejavnosti
  15. Maja Hrlec Gorše: Sprememba vedenja porabnikov na trgu prehranskih dopolnil zaradi svetovne gospodarske krize
  16. Maša Vukovič: Segmentiranje porabnikov z vidika okoljske problematike
  17. Ana Marija Pogačnik: Dejavniki nakupa luksuznih modnih izdelkov in njihovih ponaredkov
  18. Vanja Kermc: Trženjsko komuniciranje pri repozicioniranju izdelka
  19. Jurij Peternel: Trženjsko komuniciranje snežnega parka Kranjska Gora
  20. Tina Polovič: Koncept in oblikovanje blagovne znamke
  21. Meri Lindič: Trženjsko komuniciranje v trgovini na drobno
  22. Nataša Njenjić: Vloga oglaševanja v procesu nakupa storitve mobilne telefonije
  23. Marinela Bogdanoska: Uporaba čustev v oglaševanju na televiziji
  24. Nika Mravlja: Porabnikov nakupni proces
  25. Marjeta Štefanič: Trženjski splet na primeru turizma v zidanicah
  26. Polona Makuc Kumar: Analiza vpliva trženja prek družbenih medijev na nakupne navade porabnikov
  27. Špela Jernejčič: Vloga vplivnežev na Instagramu v nakupnih odločitvah porabnikov na primeru kozmetičnih izdelkov
  28. Juan Pablo Štefe: Temne plati uporabe družbenih omrežij med porabniki
  29. Lana Črnigoj: Vpliv COVIDa-19 na digitalno trženje z vidika podjetij
  30. Karmen Trušnovec: Uporabniški vidik trženja prek družbenih medijev
  31. Metilda Palić: Spletno nakupovanje in situacija COVID-19
  32. Barbara Rajtar: Pričakovane spremembe nakupnega procesa ženskih modnih oblačil
  33. Mojca Borštnar: Otrok kot pobudnik nakupov izdelkov, namenjenih otrokom
  34. Jasna Smodiš: Nakupno vedenje staršev
  35. Maja Hatič: Nakupni proces izdelkov vsakdanje rabe
  36. Borut Kocič: (Ne)racionalnost odločanja v organizacijskem okolju
  37. Sanja Toprek: Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji
  38. Alja Kiš: Zeleno trženje in energetska učinkovitost gospodinjstev
  39. Nataša Mohorič: Analiza porabnikovega procesa nakupa pohištva
  40. Tanja Šebenik: Analiza tržnih poti za paketno premoženjsko zavarovanje stanovanjskih nepremičnin na primeru izbrane zavarovalnice
  41. Lidija Lukan: Razvoj in trženje izdelka
  42. Tanja Krajnik: Analiza vedenja porabnikov pri nakupovanju na tradicionalnih in spletnih mestih
  43. Eldina Kolaković: Analiza trženjskega spleta izbranega YouTube kanala
  44. Janja Grahek: Strateški pomen nabave v trgovskem podjetju
  45. Matija Ženko: Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu
  46. Maja Ana Laznik: Vloga otrok v spletnem nakupovanju otroških izdelkov
  47. Lucija Weissenbach: Pomen osebnega pristopa pri trženju bančnih storitev
  48. Špela Karlovšek: Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov s pekovskimi izdelki
  49. Saša Osolnik: Inovativni pristopi v oglaševanju na primeru podjetja Coca-Cola
  50. Renata Korošec: Vedenje porabnikov v fizični in spletni prodajalni na primeru podjetja Mercator
  51. Sandra Kubot: Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi
  52. Urška Bohinjec: Pomen kartic zvestobe za porabnike
  53. Eva Levstik: Odnos mladih do modne blagovne znamke Zara
  54. Nika Pugelj: Odločanje porabnikov pri nakupovanju daril
  55. Marija Pleško: Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve
  56. Lara Pintarič: Analiza spletnega nakupovanja žensk kot posledice negativnih čustvenih stanj
  57. Urška Bardutzky: Vpliv virov informacij na mlade pri nakupu mobilnega telefona
  58. Vesna Čad: Vloga prodajalca v porabnikovem procesu nakupa oblačil
  59. Ana Bajc: Vloga družbenega medija Instagram pri nakupnem vedenju porabnikov
  60. Petra Zdravič: Oblikovanje trženjske strategije na primeru kulturne dediščine grad Kostel
  61. Tina Verbovšek: Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
  62. Inja Bracović Strmec: Vedenje porabnic pri nakupu kozmetičnih izdelkov
  63. Nives Rot: Analiza porabnikovega znanja, stališč in presoje o varnosti hrane
  64. Tina Saje: Motivi porabnikov za sledenje trženjski kampanji prek družbenih medijev
  65. Luka Povirk: Prepoznava blagovne znamke na primeru podjetja Scarabej skupina
  66. Sara Djukić: Primerjava trženja v turistični agenciji pred in po pojavu COVIDA-19
  67. Alma Sijamhodžić: Vstop podjetja na spletni portal Amazon
  68. Anika Makarovič: Vloga družbenih omrežij pri porabnikovem procesu nakupa oblačil
  69. Ivana Brusač: Etičnost trženja in korona trženje
  70. Filip Kuhar: Razlike v oglaševanju ženskih oblek med Slovenijo in Savdsko Arabijo
  71. Romana Muha: Vloga pečatov v nakupnem odločanju porabnikov
  72. Monika Pehlič: Analiza dejavnikov nakupa izdelkov in storitev podjetja A1
  73. Damjana Živec: Vedenje porabnikov pri nakupu izpostavljenih izdelkov
  74. Eva Ravbar: Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
  75. Tanja Resnik: Odločanje porabnikov za nakup obutve
  76. Maša Žnidaršič: Vpliv nostalgije v oglaševanju na porabnikovo odločanje
  77. Danijel Bučić: Analiza vedenja porabnikov na primeru dogodka Festival čokolade v Radovljici
  78. Maruša Sitar: Vloga oglaševanja z veleplakati v procesu zaznavanja voznikov avtomobilov
  79. Irma Ljubijankić: Vedenje porabnikov pri uporabi plastičnih vrečk
  80. Špela Fabjan: Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu pasje hrane
  81. Tjaša Černe: Odnos porabnikov do rabljenih oblačil
  82. Eva Urša Kermelj: Vloga akcijskih cen prehrambnih izdelkov v porabnikovem vedenju
  83. Sara Jug: Čustva v oglaševanju in njihova vloga pri nakupni odločitvi
  84. Suzana Papež: Analiza spletnega nakupovanja pri slovenskih porabnikih
  85. Barbara Starin: Analiza pospeševanja prodaje s poudarkom na nagradnih igrah
  86. Nika Oder: Dejavniki odločanja porabnikov pri nakupu športnih superg
  87. Maja Ferfolja: Analiza porabnikovega nakupnega procesa mleka in mlečnih izdelkov
  88. Maja Eberhard: Privlačnost in potencial Google oglasov za podjetja na slovenskem trgu
  89. Simona Vidmar: Pomen logotipov za porabnikovo nakupno vedenje
  90. Nika Zajc: Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil
  91. Mira Bačić: Vloga čustev iz oglasov v porabnikovem nakupnem vedenju
  92. Tanja Oranič: Nostalgija v TV oglasih in porabnikovo nakupno odločanje
  93. Saša Zadnik: Trajnostna naravnanost porabnikov pri nakupu oblačil
  94. Urška Mar: Vedenje porabnikov pri nakupu zdravil brez recepta
  95. Laura Brecelj Seljak: Negativni učinki vplivnežev na vedenje porabnikov
  96. Ana Kresevič: Vloga otrok v nakupnem vedenju staršev v prodajalnah z živili
  97. Petra Hrovatič: Stališča porabnikov do nevrotrženja
  98. Meta Sokol: Analiza vedenja porabnikov pri nakupu prehranskih dopolnil
  99. Mateja Hrovat: Analiza otrokom namenjenih oglasov o nezdravi prehrani na družbenem omrežju YouTube
  100. Maruša Kegljevič: Odnos porabnikov do lažne prijaznosti do okolja
  101. Tjaša Koderman: Sprejemanje mobilnega trženja s strani porabnikov
  102. Evelin Alegro: Porabnikovo zaznavanje vloge krožnega gospodarstva pri odpadni hrani
  103. Tjaša Kovač: Odločanje porabnikov o nakupu elektronske tehnike s pomočjo pospeševanja prodaje
  104. Nina Stare: Pomen uporabniške izkušnje pri nakupovanju modnih izdelkov preko spleta
  105. Nika Jumi: Stališča porabnikov do nakupa električnega vozila

Druga dela (7)

  1. Mateja Kos Koklič, Irena Vida: Strateško nakupno vedenje
  2. Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar: From car use reduction to ride-sharing
  3. Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič: Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
  4. Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković: User perspectives of diet-tracking apps
  5. Maja Hrlec Gorše, Mateja Kos Koklič, Anže Zalokar: Ethically minded consumer behavior of apparel
  6. Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar: The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
  7. Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar: The influence of brand sustainability on purchase intentions