Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Mila Zečević:
Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information
Magistrska dela (69)
Mateja Kos Koklič:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
Nina Ivančič:
Povezanost nakupnega vedenja organizacij s trženjskimi odnosi na medorganizacijskem trgu
Eva Količ:
Proces nakupnega odločanja pri izbiri ležišč
Saba Resnik:
Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
Marko Novak:
Izbira ustreznega atribucijskega modela pri večkanalnem spletnem oglaševanju
Anže Zalokar:
Etično odločanje slovenskih porabnikov pri nakupu oblačil
Nataša Klemenčič:
Analiza trga naravnih prehranskih dopolnil v Sloveniji s poudarkom na liniji izdelkov "all in a day" podjetja Sensilab
Juša Neža Mihelčič:
Preoblikovanje in odziv porabnikov na novo celostno grafično podobo blagovne znamke Argeta
Ana Lapanja:
Slabosti digitalnega trženja z vidika oglaševalskih agencij in oglaševalcev
Špela Prešeren:
Vloga nostalgije pri odločanju porabnikov v Sloveniji
Eva Jurenec:
Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
Nataša Golf:
Mobilni telefon kot inovativno oglaševalsko orodje
Tadeja Maržić:
Vpliv označevanja prehranskih vrednosti živil na nakupno odločitev
Nuša Perkič:
Umeščanje izdelkov v družbene medije
Nina Ribnikar:
Stališča internetnih uporabnikov do posameznih oblik spletnih oglasov
Tina Bačić:
Vloga pozitivne psihologije in dobrobiti porabnika v trženju
Alja Dolenc:
Sprejemanje mobilnega plačevanja med porabniki
Sara Polovič:
Analiza zaznavanja vrednosti izdelkov iz sistema mrežnega trženja
Špela Vegelj:
Analiza dejavnikov zadovoljstva s storitvami letalskih prevoznikov
Jan Jerina:
Vloga glasbe v nakupnem procesu pri mladih
Eva Vidmar:
Analiza odločanja porabnikov za nakup vina v Sloveniji
Teja Pavlič:
Trženje bančnih storitev generaciji Y
Petra Kuhar:
Medijsko nasilje in njegov vpliv na otroke
Mirijam Černe Prelovšek:
Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu zdravil za zdravljenje bolhavosti in klopavosti
Maja Dolinar:
Dejavniki vpliva na pripravljenost nakupa hrane iz sosednjih držav
Nina Berginc:
Analiza odločanja porabnikov za nakup izdelkov za otroško ustno nego
Ema Kordić:
Vpliv transmedijskega pripovedovanja zgodb na zaznano vrednost blagovne znamke
Tjaša Gregl:
Odnos slovenskih porabnikov do samosledenja
Maša Potočnik:
Vloga digitalnega pripovedovanja zgodb za povezovanje s porabniki
Tjaša Šušmelj Živec:
Analiza porabnikovega zaznavanja različnih oblik neposrednega trženja
Katja Priselac:
Analiza televizijskega oglaševanja prehrambnih izdelkov za otroke
Marko Tomažin:
Odnos mladih do mikrostanovanj kot delne rešitve stanovanjskega problema mladih v Sloveniji
Iris Pšunder:
Analiza trženja generaciji Y z vidika mladih porabnikov in podjetij
Dušan Retelj:
Analiza dejavnikov odločanja za nakup električnega avtomobila v Sloveniji
Urška Zgonc:
Oblikovanje porabnikove izkušnje ob obisku turistične znamenitosti
Maruša Mahkovic:
Vloga vsebinskega trženja za povezovanje s porabniki
Diana Dovgan:
Stališča generacije baby boom do spletnega nakupovanja
Klara Rupret:
Nakupne navade generacij X in Y: med premišljeno in kompulzivno potrošnjo
Anja Globočnik:
Stališča slovenskih porabnikov do souporabe vozil
Eva Fir:
Odnos slovenskih porabnikov do sodelovalne potrošnje
Laura Pavlovič:
Vpliv črednega vedenja na porabnikov nakupni proces
Maja Kezmić:
Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
Urška Velikonja:
Odločanje mladih pri nakupu ali najemu prve nepremičnine v Sloveniji
Janja Cijan:
Zaznavanje podobe trgovskih podjetij med mladimi
Nina Borković:
Analiza procesa spletnega nakupa otroških izdelkov
Lara Laznik:
Sprejemanje brezstičnega plačevanja s plačilnimi karticami in NFC nalepkami med porabniki v Sloveniji
Sanja Grkovska:
Pripravljenost porabnikov za sprejemanje mobilnega trženja
Tjaša Derstvenšek:
Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika
Tanja Lazić:
Analiza dejavnikov izkušnje strank na prodajnem mestu
Lara Mervar:
Analiza zaznavanja trajnostnih poslovnih praks v očeh slovenskih porabnikov na primeru blagovne znamke Lušt
Kaja Naglič:
Motivi milenijcev za nakup blagovnih znamk višjega cenovnega razreda
Kristina Puc:
Vplivneži na Instagramu in njihov vpliv na nakupno odločanje porabnikov
Sanja Todić:
Porabnikova etičnost in zaznavanje etičnosti virusnega trženja
Tanja Krajnik:
Analiza odločanja porabnikov za nakup prehranskih dopolnil
Gal Hostnik:
Informiranost porabnikov o etično proizvedenih oblačilih
Karin Kermavnar:
Notranje trženje kot dejavnik zadovoljstva zaposlenih
Urša Bardutzky:
Analiza izkušnje stranke na primeru pametne ure
Katja Kobilšek:
Generation Y's engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija
Rahela Merhar:
Analiza uporabniške izkušnje spletne trgovine z namenom optimizacije stopnje konverzije
Mihaela Gjorcheva:
The influence of social network content on the purchase decisions of social media users
Martina Eftimova:
The impact of digital nudges on consumer online purchasing
Ana Pavlova:
An analysis and implementation of content marketing strategy : the case of "Sport Garage"
Anastasia Stoliarova:
Minimalism as a new mode of consumption among millenials
Metka Sajovic:
An analysis of social media marketing for luxury hotel chains : the case of InterContinental Ljubljana
Monika Keleshovska:
Consumers' response to Search Engine Marketing
Tjaša Kokalj:
Vloga zasebnosti v odnosu uporabnikov do spletne personalizacije
Anja Starešinič:
Zaznavanje vrednosti in zaupanja na trgu vsak z vsakim
Veno Čahuk:
A comparison of attitudes towards plant based meat substitutes between generation X and generation Z in Slovenia
Anja Plaznik:
The role of a brand name in technology sector for consumer behaviour of millennials
Diplomska dela (106)
Tomaž Novak:
Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev
Morena Ožbolt:
Spremembe vedenja porabnikov v času recesije
Alenka Gajšek:
Porabnikov nakupni proces slikarskih del
Luka Berger:
Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutve
Jasmina Bučar:
Motivacijski dejavniki za nakup turistične storitve - primer luksuznih potovanj
David Bobek:
Vpliv recesije na proces odločanja porabnikov za nakup avtomobila
Nuša Černuta:
Kreativnost v oglaševanju - primer oglasnih sporočil za pralne praške
Vesna Kotnik:
Zadovoljstvo in zvestoba slovenskih porabnikov do turističnih agencij
Jožica Mošnik:
Nakupno vedenje slovenskih porabnikov na trgu ekoloških živil
Ana Paun:
Vpliv čustev na nakup nepremičnine
Urban Grosek:
Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
Katarina Bregar:
Analiza značilnosti kupcev ekoloških prehrambenih izdelkov
Metka Čar:
Vloga trženjskega komuniciranja pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
Ana Kos:
Zadovoljstvo porabnikov kot storitveni dejavnosti
Maja Hrlec Gorše:
Sprememba vedenja porabnikov na trgu prehranskih dopolnil zaradi svetovne gospodarske krize
Maša Vukovič:
Segmentiranje porabnikov z vidika okoljske problematike
Ana Marija Pogačnik:
Dejavniki nakupa luksuznih modnih izdelkov in njihovih ponaredkov
Vanja Kermc:
Trženjsko komuniciranje pri repozicioniranju izdelka
Jurij Peternel:
Trženjsko komuniciranje snežnega parka Kranjska Gora
Tina Polovič:
Koncept in oblikovanje blagovne znamke
Meri Lindič:
Trženjsko komuniciranje v trgovini na drobno
Nataša Njenjić:
Vloga oglaševanja v procesu nakupa storitve mobilne telefonije
Marinela Bogdanoska:
Uporaba čustev v oglaševanju na televiziji
Nika Mravlja:
Porabnikov nakupni proces
Marjeta Štefanič:
Trženjski splet na primeru turizma v zidanicah
Polona Makuc Kumar:
Analiza vpliva trženja prek družbenih medijev na nakupne navade porabnikov
Špela Jernejčič:
Vloga vplivnežev na Instagramu v nakupnih odločitvah porabnikov na primeru kozmetičnih izdelkov
Juan Pablo Štefe:
Temne plati uporabe družbenih omrežij med porabniki
Lana Črnigoj:
Vpliv COVIDa-19 na digitalno trženje z vidika podjetij
Karmen Trušnovec:
Uporabniški vidik trženja prek družbenih medijev
Metilda Palić:
Spletno nakupovanje in situacija COVID-19
Barbara Rajtar:
Pričakovane spremembe nakupnega procesa ženskih modnih oblačil
Mojca Borštnar:
Otrok kot pobudnik nakupov izdelkov, namenjenih otrokom
Jasna Smodiš:
Nakupno vedenje staršev
Maja Hatič:
Nakupni proces izdelkov vsakdanje rabe
Borut Kocič:
(Ne)racionalnost odločanja v organizacijskem okolju
Sanja Toprek:
Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji
Alja Kiš:
Zeleno trženje in energetska učinkovitost gospodinjstev
Nataša Mohorič:
Analiza porabnikovega procesa nakupa pohištva
Tanja Šebenik:
Analiza tržnih poti za paketno premoženjsko zavarovanje stanovanjskih nepremičnin na primeru izbrane zavarovalnice
Lidija Lukan:
Razvoj in trženje izdelka
Tanja Krajnik:
Analiza vedenja porabnikov pri nakupovanju na tradicionalnih in spletnih mestih
Eldina Kolaković:
Analiza trženjskega spleta izbranega YouTube kanala
Janja Grahek:
Strateški pomen nabave v trgovskem podjetju
Matija Ženko:
Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu
Maja Ana Laznik:
Vloga otrok v spletnem nakupovanju otroških izdelkov
Lucija Weissenbach:
Pomen osebnega pristopa pri trženju bančnih storitev
Špela Karlovšek:
Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov s pekovskimi izdelki
Saša Osolnik:
Inovativni pristopi v oglaševanju na primeru podjetja Coca-Cola
Renata Korošec:
Vedenje porabnikov v fizični in spletni prodajalni na primeru podjetja Mercator
Sandra Kubot:
Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi
Urška Bohinjec:
Pomen kartic zvestobe za porabnike
Eva Levstik:
Odnos mladih do modne blagovne znamke Zara
Nika Pugelj:
Odločanje porabnikov pri nakupovanju daril
Marija Pleško:
Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve
Lara Pintarič:
Analiza spletnega nakupovanja žensk kot posledice negativnih čustvenih stanj
Urška Bardutzky:
Vpliv virov informacij na mlade pri nakupu mobilnega telefona
Vesna Čad:
Vloga prodajalca v porabnikovem procesu nakupa oblačil
Ana Bajc:
Vloga družbenega medija Instagram pri nakupnem vedenju porabnikov
Petra Zdravič:
Oblikovanje trženjske strategije na primeru kulturne dediščine grad Kostel
Tina Verbovšek:
Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
Inja Bracović Strmec:
Vedenje porabnic pri nakupu kozmetičnih izdelkov
Nives Rot:
Analiza porabnikovega znanja, stališč in presoje o varnosti hrane
Tina Saje:
Motivi porabnikov za sledenje trženjski kampanji prek družbenih medijev
Luka Povirk:
Prepoznava blagovne znamke na primeru podjetja Scarabej skupina
Sara Djukić:
Primerjava trženja v turistični agenciji pred in po pojavu COVIDA-19
Alma Sijamhodžić:
Vstop podjetja na spletni portal Amazon
Anika Makarovič:
Vloga družbenih omrežij pri porabnikovem procesu nakupa oblačil
Ivana Brusač:
Etičnost trženja in korona trženje
Filip Kuhar:
Razlike v oglaševanju ženskih oblek med Slovenijo in Savdsko Arabijo
Romana Muha:
Vloga pečatov v nakupnem odločanju porabnikov
Monika Pehlič:
Analiza dejavnikov nakupa izdelkov in storitev podjetja A1
Damjana Živec:
Vedenje porabnikov pri nakupu izpostavljenih izdelkov
Eva Ravbar:
Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
Tanja Resnik:
Odločanje porabnikov za nakup obutve
Maša Žnidaršič:
Vpliv nostalgije v oglaševanju na porabnikovo odločanje
Danijel Bučić:
Analiza vedenja porabnikov na primeru dogodka Festival čokolade v Radovljici
Maruša Sitar:
Vloga oglaševanja z veleplakati v procesu zaznavanja voznikov avtomobilov
Irma Ljubijankić:
Vedenje porabnikov pri uporabi plastičnih vrečk
Špela Fabjan:
Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu pasje hrane
Tjaša Černe:
Odnos porabnikov do rabljenih oblačil
Eva Urša Kermelj:
Vloga akcijskih cen prehrambnih izdelkov v porabnikovem vedenju
Sara Jug:
Čustva v oglaševanju in njihova vloga pri nakupni odločitvi
Suzana Papež:
Analiza spletnega nakupovanja pri slovenskih porabnikih
Barbara Starin:
Analiza pospeševanja prodaje s poudarkom na nagradnih igrah
Nika Oder:
Dejavniki odločanja porabnikov pri nakupu športnih superg
Maja Ferfolja:
Analiza porabnikovega nakupnega procesa mleka in mlečnih izdelkov
Maja Eberhard:
Privlačnost in potencial Google oglasov za podjetja na slovenskem trgu
Simona Vidmar:
Pomen logotipov za porabnikovo nakupno vedenje
Nika Zajc:
Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil
Mira Bačić:
Vloga čustev iz oglasov v porabnikovem nakupnem vedenju
Tanja Oranič:
Nostalgija v TV oglasih in porabnikovo nakupno odločanje
Saša Zadnik:
Trajnostna naravnanost porabnikov pri nakupu oblačil
Urška Mar:
Vedenje porabnikov pri nakupu zdravil brez recepta
Laura Brecelj Seljak:
Negativni učinki vplivnežev na vedenje porabnikov
Ana Kresevič:
Vloga otrok v nakupnem vedenju staršev v prodajalnah z živili
Petra Hrovatič:
Stališča porabnikov do nevrotrženja
Meta Sokol:
Analiza vedenja porabnikov pri nakupu prehranskih dopolnil
Mateja Hrovat:
Analiza otrokom namenjenih oglasov o nezdravi prehrani na družbenem omrežju YouTube
Maruša Kegljevič:
Odnos porabnikov do lažne prijaznosti do okolja
Tjaša Koderman:
Sprejemanje mobilnega trženja s strani porabnikov
Evelin Alegro:
Porabnikovo zaznavanje vloge krožnega gospodarstva pri odpadni hrani
Tjaša Kovač:
Odločanje porabnikov o nakupu elektronske tehnike s pomočjo pospeševanja prodaje
Nina Stare:
Pomen uporabniške izkušnje pri nakupovanju modnih izdelkov preko spleta
Nika Jumi:
Stališča porabnikov do nakupa električnega vozila
Ana Bončina:
Odločanje porabnikov za nakup izdelkov za pse
Druga dela (8)
Mateja Kos Koklič, Irena Vida:
Strateško nakupno vedenje
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
From car use reduction to ride-sharing
Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič:
Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković:
User perspectives of diet-tracking apps
Maja Hrlec Gorše, Mateja Kos Koklič, Anže Zalokar:
Ethically minded consumer behavior of apparel
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar:
The influence of brand sustainability on purchase intentions
Barbara Culiberg, Mateja Kos Koklič, Monika Kukar-Kinney, Irena Vida:
Vulnerability and perceived risks in the peer-to-peer sharing economy