izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjske strategije na primeru kulturne dediščine grad Kostel : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zdravič, Petra (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zdravic777.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, trženje, storitve, poslovno komuniciranje, cena, kulturna dediščina, strategija trženja, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Zdravič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 25, I, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-101054 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:24258278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:929
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating marketing strategy in case of cultural heritage the Kostel castle
Ključne besede:Slovenia, tourism, marketing, services, business communication, price, cultural heritage, marketing strategy, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj