izpis_h1_title_alt

An analysis and implementation of content marketing strategy : the case of "Sport Garage" : master's thesis
ID Pavlova, Ana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavlova4946-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, electronic marketing, social networks, online shopping, cases, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Pavlova]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 53, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-147904 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:151259139 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:208
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza in implementacija strategije vsebinskega trženja v primeru podjetja "Sport Garage"
Ključne besede:trženje, strategija trženja, elektronsko trženje, družbena omrežja, spletna trgovina, primeri, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj