izpis_h1_title_alt

The influence of social network content on the purchase decisions of social media users : master's thesis
ID Gjorcheva, Mihaela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gjorcheva4884-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:social networks, consumer behaviour, decision making, purchase, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gjorcheva]
Leto izida:2023
Št. strani:67, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-145481 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:142157059 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:620
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv vsebine na družbenih omrežjih na nakupne odločitve uporabnikov družbenih medijev
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, edenje potrošnikov, odločanje, nakup, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj