izpis_h1_title_alt

Analiza vedenja porabnikov pri nakupovanju na tradicionalnih in spletnih mestih : zaključna strokovna naloga
ID Krajnik, Tanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/krajnik497.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, informatika, elektronsko poslovanje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, trg, trendi, Internet, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Krajnik]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, I, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-98625 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23391462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:950
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of consumer behavior when shopping in traditional and web sites
Ključne besede:Slovenia, marketing, informatics, electronic commerce, consumer behaviour, purchasing, decision making, market, trends, Internet, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj