izpis_h1_title_alt

The role of a brand name in technology sector for consumer behaviour of millennials : master's thesis
ID Plaznik, Anja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (875,08 KB)
MD5: 68ACB62D033C091A0BE768AF1502F37F

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, consumer behaviour, youth, technology, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Plaznik
Leto izida:2024
Št. strani:III, 66, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-163351 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:205967619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:68
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga imena blagovne znamke v tehnološkem sektorju pri vedenju milenijcev kot porabnikov
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, mladina, tehnologija, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj