izpis_h1_title_alt

Odločanje porabnikov o nakupu elektronske tehnike s pomočjo pospeševanja prodaje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kovač, Tjaša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kovac2188.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kovač]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 20, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-153840 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:169760003 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:152
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer decision-making about purchasing electronic equipment with the help of sales promotion
Ključne besede:marketing, business communication, sales promotion, consumer behaviour, purchasing, decision making, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj