izpis_h1_title_alt

Vloga trženjskega komuniciranja pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji : diplomsko delo
ID Čar, Metka (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/car717.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, farmacevtska industrija, zdravila, nakup, trženje, cena, poslovno komuniciranje, direktno trženje, pospeševanje prodaje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Čar]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-14854 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19853030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1545
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, pharmaceutical industry, medicine, purchasing, marketing, price, business communication, direct selling, sales promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj